maandag 13 september 2010

Het gaat niet om mij

Als drummer heb Ik heb zo langzamerhand een flink aantal keren gespeeld op de drums. De meeste "optredens" zoals Ik ze altijd noem waren in kerken. Ik begeleid dan de kerk. Ik doe dit samen met een bandje. Want, Ik ben muzikaal en kan dit goed.

Ik heb de laatste weken veel verteld over god aan andere mensen. Ik heb al Mijn ervaringen gedeeld. Ik merkte dat dit Mij goed deed. En dat Ik zo anderen naar god bracht.
Ik heb een blog geplaatst over mijn struikelingen. Sommigen zouden dit niet doen, maar Ik wel.

En als ik bid? god, doet u toch dit voor mij, en dat, en zus, en zo. Oh, en ik bid ook nog een klein beetje voor mijn vrienden. Maar daarna gaat het weer over mij.

Het is net alsof god een spiegel van mij is: Ik kan me door hem van mijn goede kant laten zien. Want zo hoort het toch?

Ik Ik Ik Ik Ik.

Nee... Wat vergeet ik vaak dat ik er maar voor 1 ding ben: Gods naam groot maken. En zelfs in de pogingen om Gods naam groot te maken, sluipt er makkelijk de fout in dat IK dat doe, en omdat anderen dit niet doen, Ik daarom beter ben...

God, wees mij zondaar genadig.
laat mij toch UW spiegel zijn
Zoals de maan het licht van de zon weerkaatst.
De maan op zichzelf is maar een klompje donkerheid
Maar door de Zon kan het schijnen.
Laat U toch centraal staan
Zodat Uw naam wordt grootgemaakt
en iedereen Uw grootheid kan zien
Overal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten